середа, 7 березня 2018 р.

Використання інтерактивних технологій навчання на уроках математики





План виступу
1.   Що таке інтерактивне навчання?
                              Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром. Конфуцій
2.   Поєднання піраміди засвоєння знань та піраміди цифрової поведінки для активізації залучення учнів до процесу навчання та підвищення ефективності навчальної діяльності.
3.   Особливості інтерактивної моделі навчання. Заохочення  бажання дітей  до оновлення, щоб  виховати в них  риси  нової людини.
4.   Правила організації інтерактивного навчання.
5.   Класифікація інтерактивних технологій.
6.   Структура уроку з застосуванням інтерактивних технологій.
7.   Деякі інтерактивні вправи та прийоми (з досвіду роботи):
·       Асоціативний кущ та використання сервісу Popplet
·       Обмін думками (перевірка рівня запамятовування)
·       Мозковий штурм
·       Робота в парах/трійках/ротаційних трійках/2+2=4/всі разом
·       Навчаючись – навчаю сам. Оригаметрія
·       У пілотних школах проекту "Нова українська школа" учні навчитимуться за методикою LEGO, яку з 2018-го планують поширити на всі школи. LEGO і звичайні дроби
·       Фішбоун на «Уроці однієї задачі»
·       Ситуативне моделювання. Сторітелінг.
·       Галявина вражень (рефлексія). Сінквейн
·       Руханка: зарядись рухом!
      Предмет математики настільки серйозний, що не варто втрачати нагоди зробити його трохи цікавішим. Блез Паскаль.
·       Гаджети на службі освіти. Фотоквест.
·       Програми для створення пазлів, ребусів, кросвордів.
8.   Незалежне навчання. Використання learningapps для створення ситуації успіху.



Рекомендований  ресурс:

sites.google.com/a/lyceum2.cv.ua/metodicnij-navigator/
konstruktor-uroku

Немає коментарів:

Дописати коментар